...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

 

 

 

سلام ... برای کسایی که احتمالا منو نمیشناسن ... من نرگس «نرسیا... نرسی ... نرکا» هستم ... اینجا اولین وبم نیست احتمالا اخریشم نخواهد بود D:

من قبلا دوتا وب دیگه هم داشتم که یکیش به باد فنا رفت !... وب میهنم رو میگم ... یکیش هنوز فعلا زنده اس خداروشکر :/

هیچی دیگه از اهدافم از ساخت وب نوشتن !... فقط نوشتن ... عاشق اینکارم ... احساساتمو ازاد میزاره و ارامش خاصی داره (:

برام مهم نیست کسی بخونه یا نه من در هر حال مینویسم ... درباره ی خودم فقط میتونم بگم که یک دختر مو فرفری عشق گربه و بستنی و نقاشی و انیمه ام که یکمم کوتاهم :) ... که عاشق لواشکو و شکلاته «همه ی دخترا دوست دارن کلا اگه دوست نداشته باشی بدان و اگاه باش از ما نیستی XD »

من از 16 شهریور سال 1394 ساعت 4 عصر به طور رسمی اوتاکو شدم :) ... و این به این معنی نیست که من دنیا رو خیلی متفاوت تر میبینم ! بلکه من دنیا رو خیلی قشنگ تر و خواستنی تر میبینم :) ... خیلی هم راضیم !! ... کلی دوست دارم تو دنیای مجازی که اغلبشون  رو سال تا سال نمیبینم !بعضی هاشونم که به دلایلی ناگفته اومدن و دوستمون شدنو  مفقود شدنو دیگه چند وقتیه خبری ازشون نیست :( ... ولی بعضی ها اینقدر محبتشون زیاده که بعد سال ها هم میبینیشون هنوز همون دووستای خوب قبلی ان :)(: همون بــــ:)ــروبچ فـــــــ:)(:ــــان نتــــــــــــ(:  به همشونم ارادت خاصی دارم -000-

خلاصه کنم اینجا میخوام هرچی دلم بکشه رو بنویسم و در این سال های اخر نو جوانی (( سه ماه دیگه 18 ساله میشم :/ ... اصلا باورم نمیشع :/// ... زندگی رو گذاشتن رو دور تند :/// ))... میخوام خوش باشم این اخریااااا کلااااا ... خیلی ممنان از شما «مای فرندزانم» که با ما همراه هستید و از این جور تعارف هااا:)

پ.ن: ببخشید رنگ پست قهوگیه عن*ه :/... دیگه رنگ مورد علاخمه عادت کن بهش BD

 

#خَطَرات_من #دوستان #(:

 

  • نِــرسیاNersia نرگسی(。・ω・。) نرکا (:

نظرات  (۵)

خب اینجارم فتح کردیم ایشالا وبای دیگرم فتح می‌کنیمXD

خب نرسیا چان اول از همه بگو کیا هستی؟ اگه اینو بگی کمک خیلی بزرگی کردی چون هروقت میام تو نیسی๏̯̃๏

و این که داخل اینستاهم بت درخواست دادم و نشونیمم اینه ک هردوتا پیجتو فالو کردم و آخر اسمم 100_100 داره≧◡≦

پاسخ:
اوووم نم دونم :/ 
والا من معمولا صبحای زود با شبا میام حدودا ساعد دوازده‌به بعد... عه خاااب من ریکوعستو زود تر از این کامنتت دیدم چون نمیشناختم برای پیج‌اصلیم قلول نکردم XD الان فالووت میکنم ^^ 


سلام 

متشکرم چای خوری نیستم اصلا یعنی نمی خورم 

خیلی ممنون

خداحافظ⁦◉‿◉⁩⁦◉‿◉⁩⁦◉‿◉⁩⁦◉‿◉⁩⁦◉‿◉⁩⁦◉‿◉⁩⁦◉‿◉⁩

پاسخ:
اوکییی XDD
قهوه ؟ 

سلاااااااااااااااااااام

نرسیا چان امده ام اینجا

خیلی سرگرم کننده است

امید وارم همه لحظه های زندگیت به خوبی و خوشی باشه

روز خوبی داشته باشی

مدیر⁦^_^⁩

پاسخ:
سلااام ^^ 
خشحالم کردی اومدی اینجا بیا بشین ... چای میخوای ... تعارف نکنااا XDDD.

سلاممم من نگینم  میتونی بهم بگی آیامه یا آیا چان هر کدوم دوست داشتی خوش حال میشم باهام دوستای خوبی باشیم 

پاسخ:
سلام ... باشه من میگم ایامه :) ... همچنین ^^

درود بر تو *-* به جمع وبلاگ نویسان بیان خوش عامدی *-* + لطفا منو نکش...میدونم قرار بود زنگ بزنم ولی متاسفانه مهمون داشتیم XD ...مهمونای جیغ جیغوی مزخرف "-"

پاسخ:
سلام :)
عه واقعا !!؟
ولی یکی صبح به من زنگ زد فکر کردم تو بودی XDD
باشه اشکال نداره باشه فردا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی