...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

 

In the morning when I wakeup

...

In the sun came on three's 

...

Boy I feel sorry

...

اوو اوو ... اووو...اوو اوو...هوووم ...هوم همو ... هوم 

Can Ibe  closes youuu ...  yoouu 

یک ارامش خاصی تو ریتم این اهنگ جاریه (:

یک چالشی دیدم که بنظرم همه بهش نیاز داریم ƪ(˘⌣˘)┐

باید چندتا اهنگ معرفی کنید و طعم و مزه و رنگشو برای بقیه توصیف کنید :)

 

 

 

 

شدیدا دوست دارم این چالشو انجام بدم ... انجام بدین ... انجام بدیم \(^o^)/

من ده تا اهنگو انتخاب کردم ... انتخاب خداییش خیلی سخته بنظرم خیلی اهنگا لیقات بودن تو لیستو دارن :)(:

 

 

 

1.london boy ... تیلور سوییفت 

از اون اهنگای نابه که حسشو به طرف مقابل ابراز میکنه رنگش بنظرم کاهی و قرمزه رنگ این اتوبوس های قرمز یا باکس های تلفن عمومی توی لندن ... طعمش  نسکافه داغ داغ همراه نون تسته شیرینه :)

 

We can go driving in on my scooter 

ما میتونیم بریم سواری با اسکوتر من 

You know I love London boy 

تو  میدونی من عاشق یک پسر لندنی ام 

I enjoy walking Camden maret in the afternoon 

من از پیاده روی بعد از ظهر تو فروشگاه کمدن لذت میبرم 

He likes my American smile ,I like a child when our eyes meet 

اون لبخند امریکایی منو دوست داره ، مثل یک بچه  وقتی چشمامون باهم اشنا شدن ...

Darling I fancy you ...

عزیزم من تورو با کلاس میکنم BD

 

2.  Mini world...ایندیلا* اهنگ فرنسوی یکم قدیمی ولی به یاد موندنی * 

طعم این یکی طعم انبه و توت سیاهه (。・ω・。) ... انبه بخاطر ریتمش که ملایمه و توت ترشم برای سوز کلام بعضی جاهاش ... رنگشم قطعا ابی اسمانی ... اصلا رنگ دیگه ای برازنده ی این اهنگ نیست .

 

بزار یک ارزو کنم ... بزار ایمان بیارم ... بزار بگم که میتونیم قصه رو عوض کنیم... که میتونیم پرواز کنیم... حس میکنم دارم خفه میشم ... تو این دنیای کوچک کوچک کوچک ... دنیای کوچک کوچک کوچک

 

 

 

3. نگو تنهایی _ گلاره شیبانی 

رنگ این رنگ یکی از بهترین دوستامه که خیلی دلم براش تنگ شده :) ... خودش این اهنگو داد و منم از همون ثانیه های اول عاشقش شدم ... اهنگ خیلی در عین اینکه فاز مثبت اندیشی داره  جاهایی هم غم تنهایی و دل تنگی داره ... دقیقا همون مودی که من دارم :) ... مزه ی ادامس نعنایی تند میده * این ادماس فقط اونجاش که نفش عمین میکشی و تا ته لوزالمعده ات خنک میشه XDD* 

 

نگو غم نگو تنهایی ... نگو غمگین نشستم ...نگو ادما رنگا رنگ ان  نگو از دنیا خستم ... نگو اشگ نگو بی کسی ... نگو از بی وفایی ... سر وعده ی گریه کردن بگو امشب کجایی ؟ ...بگو از راه تاریک که شاید پشتش سفیده ... بگو از ادمایی که کسی هیچ وقت ندیده ... بگو از قصه هایی که من میگم چرنده ... بگو از قفس هایی که هستن بی پرنده ...

 

4. (To night ( I'm fuckin you... انریکه 

لامصب عاشق این اهنگم ( ̄ω ̄;)... دلم میخواد بگم طعم ویسکی میده ولی به همون شربت خاکشیر قانعم XDDD 

رنگش میتونه مشکی باشه ... البته اهنگ بیس دار و شاده ... دلیل انتخاب این رنگو فقط موزیک ویدیو ی این اهنگ قرار دادم XD( دیگه خودتون بفهمین که چیهههه (⌒_⌒;)

 

 

Give in my reputation

 

اشتیاقم رو زیاد کن

 

Please excuse I don’t mean to be rude

 

منو ببخش نمیخوام که گستاخ باشم

 

But tonight I’m loving you

 

اما من امشب بدجوری عاشقتم

 

Oh you know

 

آره خودتم میدونی

 

That tonight I’m loving you

 

که امشب خیلی میخوامت

 

Oh you know

 

اره خودتم میدونی

 

That tonight I’m loving you

 

که امشب دیوونتم

 

you’re so damn pretty

 

تو خیلی خوشگلی پدر سوخته!

 

If I had a type then baby it would be you

 

اگه یه همزاد داشته باشم اون (همزاد) تویی عزیزم

 

 

پ.ن : خوشگل پدرسوخته !!! XDDD 

عجب تیکه ای میزارمش کنار لعنتی جذاب با عنتر من و استفاده میکنم XD

راستی متن این اهنگو از سایتی اوردم که مادر همه ی سانسور هاس XDD

Fuck in you.رو کرده love I ng you ... اییی خیداااا. XD

 

5. Small talk ... کیتی پری :) 

این اهنگ بسی کیوته ... مخصوص خجالتیااا و کسایی که نمی تونن احساساتشونو به راحتی بروز بدن (: 

طعمش طعم عشق اول و نابر وانم شکلاتهههه ... و رنگشم گل گلی صورتی

( ˘ ³˘)♥

 

پ.ن : گل گلی صورتی رنگه ... من میگم هست :|||

 

And I just can't believe

 

و من فقط نمیتونم باور کنم

 

We went from strangers to lovers to strangers in a lifetime

 

ما در طول زندگی از غریبه به عاشق و بعد دوباره به غریبه تبدیل شدیم

 

Now just memories

 

حالا فقط خاطرات موندن

 

We've gone from strangers to lovers to strangers

 

ما از غریبه به عاشق و بعد دوباره به غریبه تبدیل شدیم

 

Yeah

 

آره

 

پ.ن : چه متنی دارههه ... اوووف :)))

 

6. Chanid to the rhythm...بازم کیتی پری :) 

رنگش سفید مشکی ( کلاسیک BD) طعمشم طعم نوشیدنی الوئه ورا ... از اون مدل اهنگایی که میگه من هر کار بخوام میکنم و به خودم مربوطه این ریتم منه و من مجبور نیستم با ریتم تو برقصم :) 

محتوای خیلی خاصی نداره و قیشنگه توصیه میشه (~‾▿‾)~

 

 

Turn it up, it's your favorite song

صداش رو زیاد کن، این اهنگ مورد علاقه ی تو هست

 

 dance, dance, dance to the distortio

 

برقص، برقص، برقص تا فراموش کنی

 

Come on, turn it up, keep it on repeat

 

زود باش زیادش کن، از اول آهنگ رو تکرار کن

 

Stumbling around like a wasted zombie

 

مثل یه زامبی اینطرف و اونطرف بپر

 

Yeah, we think we're free

 

اره فکر میکنیم که آزادی

Drink, this one is on me

بنوشید، این یکی رو بزن به حساب من

're all chained to the rhythm, to the rhythm, to the rhythm

ما همه مون اسیر ریتمون شدیم 

 

 rn it up, it's your favorite son

 

صداش رو زیاد کن، این اهنگ مورد علاقه ی تو هست

 

Dance, dance, dance to the distortion

 

برقص، برقص، برقص تا فراموش کنی

 

 

 

7. Paper rings ...تیلور 

رنگ های سبز و ابی و صورتی و خاکستری کم رنگ کم رنگ برای این اهنگ مناسبه ... همین طور قلب و قو های رنگیه کاغذی و یک استخر که اینا رو بریزی توش *----* گیتار سفید برای نواختن این اهنگ برام بیارین (: 

طعمش طهم بستنیه تو شبای تابستون ... اونم نه هر بستنیه ! ... اسموتی با تیکه های شکلات و یکم خامه روش تیکه های میوه هم داشته باشه مثلا شاتوت کنارش و بوی طالبی تازه و اناناس های خرد شده *∆* ... اه( ̄^ ̄) من نابود شدم ಠ_ಠمیخواااام ಥ⌣ಥ... زندگی ظالمانه :|||... فاک یو کرونااا (¬_¬)ノ

 

 

Cat and mouse for a month or two or three

 

برای دو سه ماه موش و گربه بازی میکردیم

 

Now I wake up in the night and watch you breathe

 

حالا من شب بیدار میشم و نفس کشیدن تو رو نگاه میکنم

 

Kiss me once ’cause you know I had a long night Oh

 

منو یکبار ببوس چون میدونم که شب درازی داشتم

 

Kiss me twice ’cause it’s gonna be Uh

 

منو برای بار دوم ببوس چون همه چیز قراره روبراه بشه

 

Three times ’cause I waited my whole life 1, 2, 1, 2, 3, 4

 

برای بار سوم چون کل عمرم منتظر یه همچین لحظه ای بودم...1..2...1...2...3...4

 

 

 

8. The paper kite's...ازBloom 

طعمش چای داغ خوش رنگ با لیمو :) ... بدون شکلات و قند و اینا ! ... تلخ ترش :) ... عالیه واقعا عاشق این ترکیبم •-•

 رنگش سبز و نارنجی تیره :)

پ.ن: این اهنگ اول پسته :)

پ.ن 2: کلا زدیم تو فاز کاغذی D;

 

 

 

9. Medico brujo ... نام خواننده رو نمی دونم کسی میدونه بگه :)

اهنگ مکزیکیه...( پ.ن : تنوع فرهنگی اهنگا رو دارین (⌒.−)=★ )

طعمش... عاامم ... ذرت مکزیمی .-. ... باع ... سس زیاااد ... تاکوو *-* ... رنگش هم بنفش راه راه ヽ(=^・ω・^=)丿... راستی اینم رنگه هاااا‌XD

 

پ.ن: این اهنگ لعنتی الارم گوشیمه و واقعا برین گوشش بدین تا بفهمیم من چه نمی کشم صباااا‌XDDD 

 

متنشو ندارم متاسفانه :) 

 

 

10. Cruel summer ( این اهنگ اخره و پیشنهاد سر اشپزه :))) ... خودم به شخصه عاشقشم ... ریتمش بسی باحال ... متن اهنگ شدیدا به حال و هوای الان میخوره از اسمشم معلومه ...طعم خاصی نداره برام شاید لواشک شایدم شکلات سفید :/ ( از این شکلات بدم میاد ) ... رنگش سفید با نوار های طلایی یا زرد لیمویی :)

.. اصلا هرکی نره این اهنگو بگوش #خر است XDD

 

پ.ن : این اهنگ-تابستان ظالمانه-  با اهنگ لندن بوی و حلقه های کاغذی توی یک البومه :) 

کلا البوم لاور lover رو دان کنید خوبههه (◍•ᴗ•◍)❤

 

So cut the headlights, summer’s a knife

پس چراغ های جلو رو خامومش کن،تابستون یه چاقوعه

I’m always waiting for you just to cut to the bone

من همیشه منتظرتم که تا استخون ببری

Devils roll the dice, angels roll their eyes

شیاطین تاس میندازن،فرشته ها چشماشونو میچرخونن

And if I bleed, you’ll be the last to know

و اگه من خونریزی کنم،تو آخرین نفری خواهی بود که خواهی دانست!

And it’s new, the shape of your body

و این تازس،شکل بدنت

It’s blue, the feeling I’ve got

آبیه،حسی که بهت دارم

And it’s ooh, whoa oh

و این اوه،اوه

It’s a cruel summer

این یه تابستون بی رحمه

 

 

واقعا این تابستون بی رحمه ! 

 

٭★٭★٭★٭★٭

 

اهنگای_ چیکن نودل سوپ _ هیومن _ لولا _ کوپاکوبانا_  هم عالین  ولی متاسفانه بیشتر از ده تا دیگه لوس میشد :/// اگه کمبود اهنگ دارین اینا به شدت توصیه میشن :)

 

 

خاااب از شما هم به انجام این چالش دعوت میشه :)

هرکدوم از اهنگای بالا رو گوش دادین نظرتونو راجبش بهم بگین ^^ 

 

  • نِــرسیاNersia نرگسی(。・ω・。) نرکا (:

نظرات  (۳)

اسمت نرگسه؟

چه اسم خوشگلیییییی

چه وب خوفییییی

میگم که یه چیزی

تو داری از دوره ی شیرین نوجوانی خارج میشی؟

من یه 1 سالی هست تازه وارد شدم(:

 

پاسخ:
اره (: 
مرسی^^ 
بازهم ممنان =] 
بله پا به سن نهاده ام 🤣
عه پس خوب ازش لذت ببر ((:

سلام

خیلی زیبا و هیجان انگیز توصیف کردی 

من فقط اهنگ کیتی پری رو گوش دادم چون عاشق اهنگ هاشم و اهنگ های دیگه ام گوش می دم ممنون

و یک اهنگ من خیلی دوست دارم اسمش Don't let me down

که شاید شنیده باشید اما متاسفانه خواننده اش الان یادم نیست

به نظر من طعم این اهنگ شکلاتی بود

و بوی پاییز رو میداد 

خوب خداحافظ

پاسخ:
اوهوم مرسی حتما میرم این اهنگی که گفتی رو گوش میدم D:
.واااو شکلات و پاییز دو تا از محبوب های من (: 

عاشق توصیفات شدم *----* 

با اینکه از بین این اهنگ ها فقط SMALL TALK کیتی رو گوش دادم که خیلی عاشقشمه و دوسش دارم 

 ولی دلم میخواد همه رو گوش کنم ((":

پاسخ:
اره اون خیلی خوبه :)
اره بنظرم همه رو بگوش بخوص اون یکی اهنگ کیتی پری رو :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی