...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

هیچ وقت مفهوم مداد رنگی سفیدو نمی فهمی ... البته نه تا وقتی که روی کاغذ کاهی نقاشی بکشی :)

اگه تجربه اش نکردی تجربه کن ! ...هم احساس خوبی به تو میده بخاطر خلق یک اثر نه چندان هنری ولی کاوایی و هم یک حالی به اون مداد سفید خوش قد و قامت و بلندت که قدش به این خاطر از بقیه بلند تره چون هیچ وقت نتراشیدیش تا باهاش نقاشی بکشی (:

#هوا_بس_ناجوان_مردانه_گرم_است

هووم مرداد ماه ... ماه گرم و وسطای حال و هول تابستونی که از اسفند هنوز ادامه داره ... امروز برای بار هزارم سعی کردم مامانمو قانع کنم که گوجه های روی تراست گل نمیده و مجبورم نکنه تو این هوای گرم برم ابشون بدم ... اون هنوز معتقده اونا از نیمه های تیر تا اخرای ابان گوجه میدن ! ... ولی تو این هوای گرم باکتری هم بچه نمیکنه چه برسه به گیاه ! زیاد دلم نمیخواد ابشون بدم اخه بنظرم کار پوچیه :|

دلم به حال اون گوجه ها میسوزه ...کاکتوس هامو از تو تراست اوردم تو خونه و همین طور که بهشون از کنار پنجره افتاب ملایمی میخوره زیر باد کولر هم لم دادن و کم مونده سفارش ودکا با یخ بدن ! #بچه_پرو_های_من

تازگیا به یک نتیجه ای رسیدم ... اینکه گل فقط اب و خاک و نور نمیخواد ... این چیزایی که تو کتاب زیست نوشتن همش که نه ولی ... بیشترش چرته ! ... پیچک هامون هم نور و هم ابو هم باد کولر دارن ولی برگاشون زرد شده ... ولی کاکتوسا هر روز درخشان تر از روز قبل ! میدونی چرا ؟... چون اونا منو دارن ... یعنی عشق منو دارن (: ... و هر گلی که میخواد رستگار بشه توی خونه ی ما عشق منو لازم داره ... یعنی گل الفای خونه مون... نرگس مست(: #خود_شیفتگیXD

یک مدت یک گل داشتیم تو کنج خونه بین مبل و میز .... نه تنها بهش نور نمی رسید بلکه اگه خونه ای بود مثل این خونه های کوچولوی انیمیشنی بود که وسط دوتا اپارتمان بزرگ گیر افتاده بود .... حس میکردی اگه میتونست خودشو حرکت بده اروم اروم میومد جلو و سرشو -اگه داشت- میاورد بیرون و این ور و اون ورو نگاه میکرد و میگفت : یک فنجون قهوه لطفا !... a cup caffe Please...

روحش شاد ...- گل ها هم روح دارن-... من اونو خیلی دوستش داشتم ...ولی فک کنم عشقم تو اون کنجی که اون بود انتن نمی داد :(

#هنوز_دوستت_دارم_با_اینکه_خشک_شدی

 

  • نِــرسیاNersia نرگسی(。・ω・。) نرکا (:

نظرات  (۱۰)

اییییییی جوووووووونم اون پانداهای کیوت میوت ناز توپولی رو نیگا کننننن*-----* ....خییییییلی خوشگلن!!!!!!!!!((((((("= ...منم همیشه به این حقیقت بینوا بودن مداد سفید خیلی فکر میکردم... همونجوری ک گفتی دقیقا همیشه بلند تر از بقیه بود چون اصلا تراشیده نمیشد ": 

1. من عاشق این دفتر گل گلیاااااااااامT^T...خصوصا اگه کاغذاشون کاهی باشه!! خیلی قشنگه دفترت T^T

2. کااااااااااااااااااااااااااکتووووووووووووس عشق بید*-*

ولی میدونی چیه این یه فکته ک تو خونه ی ما حتی 

کاکتوس هم کم میاره و خشک میشه ... چون حس میکنم 

تو بیابون اگه بود حداقل بیشتر بهش رسیدگی میشد XD

3. گلدونااااااااااااااااااااااااااااشوووووووووو*-*

4. a cup caffe Please...

هق...این چرا اینقدر منه((":

من عاشق قهوه و کاپوچینو ام با وجود 

اینکه خیلی وقت پیشا زیاد فر

آورده های شکلاتی دوست نمیداشتیدم '^' ...

پاسخ:
عاره دقیقا همیشه چون قدش بلند بود از جامدادیم میزد بیرون دست اخر یکم تراشیدمش که جا بشه XDD.... بخ بخت ): 
عاری یک اسم خاص هم دارن یادم نیس متاسفانه :/ ... سیب فک کنم .___. 
من دفتر نقاشی شو دارم ولی یکی از دوستام همه چی شو داره XDD ... کاوایی بازه (: 
ایییی خیداااا XDD.... همیشه قبل این حرفت فک میکردم کاکتوسا فقط از زیاد اب دادن میپوسن ولی الان متحول شدم XD اب بده خوووو XDD.
منم کاپوچینو و نسکافه دوست دارم (: ... قهوه زیاد نه :/
پس نتیجه میگیریم که تو قبلا در جاهلیت غوطه ور بودی (((: 

سلام

عاشق کاکتوست شدم من وقتی گل هام خشک میشن اشک در چشمانم جاری میشه 

اما بازم دلم نمیاد بندازمش دور نگهش می دارم

نقاشیت خیلی جالبه ملا مداد رنگی سیاه و سفید مخلوقات ماورایی هستن دست کم نگیرید

من عادت دارم سیاه قلم بکنم کلا خوشم میاد نقاشی سیاه و سفید خومله

راستی شعر خوندن و اواز خوندن قصه گفتن برای کل ها لازمه باعث زود تر شدن رشت میشه چون گفتن گل ها احساس دارن

خوب خداحافظ

پاسخ:
اخیییی:))... عاره عاره BD
من زیاد سیاه قلم اینا دوست ندارم متاسفانه :)
اوهوم براشون یکبار موسیقی کلاسیک بتوون و اینا گذاشتم خودم احساس کردم خوبه ... ولی حس خنگی عجیبی هم داشت .~.

سرده؟کجاش سرده کباب میشیم تو این گرماxD

نه تو خونه ی ما کولر خاموش نمیشه:/

بیشتر اوقات کولر ابی رو می‌زنیم...ولی وقتی که این کولر دیگه جوابگو نبود کولر گازی رو روشن میکنیم...اصن خونه بهشت میشه:|||

عاره*-*

تو نت سرچ کنی میاره

مال ما مایل به صورتی بود...نمیدونی چقد کیووت بوووود*^^^*

ولی خب خشک شد...ولی ادم وقتی میدیدش حس میکرد پنچر شدهxD

پاسخ:
اوه شت XDD ....نم دانم همین جوری گفتم شاید سرد باشه اونورا *نیشخند*
اره لامصب گازی ها رو درجه ی کم هم باشن بازم یخچال میشه خونه *---* 
باعش میسرچم (: 
ارهههه دقت کردی وقتی خشک میشن انگار یکی اومده داخلشونو خورده و در رفته بی ناموس XDDD.

من اولین بار که کاکتوسب رو خشکوندم فک کردم کرم خوردتش XD

نقاشیم در حد صفره-__-
خیلی دلم میخواد نقاشی بکشم ولی نمیشه:///
XD من کاکتوس داشتم یکیشون بود خیلی کوچولو بود اینقد بزرگش کردم شد یه غولی برای خودش(:بعد گذاشتمشون پشت پنجره و پرده هم کشیده بعد حدود یه ماه یادم رفت بهشون آب بدم(توی امتحان های ترم اول که خیلی سرم شلوغ پلوغ بود این اتفاق افتاد:/)و همشون خشک شدن یه عالمه بودن خیلی هم دوسشون داشتم چند تاشون بچه هم داشتن:"(عررررررررررر
چرا من یادم رفت بهشون آب بدم:"(
خوب همین دیگه(:

پاسخ:
بکش بابا اگه حس خوبی با کشیدن داری اهمیت نده فوق فوقش حتی اگه بدم شد میتونی به کسی نشونش ندی (: 
ایول از اینکه دست رنجت بزرگ میشع خیلی کیف میکنی نه ؟ *--* 
ای بابا :((( .... این امتخانات کلا ادمو از زندگی میندازه .-.


خوش ب حالت منکه هروقت ب یچی اب بدم خشک میشه(┬┬﹏┬┬)

پاسخ:
اه چه بد ... دلم برات سوخت :( 
  • 𝓐𝓰𝓪𝓽𝓱𝓪 𝓶𝓲𝓬𝓱𝓮𝓵𝓵
  • چ نقاشی کیوتی*---*

    موافقم سفید حقشه بیشتر ازش استفاده بشه.اگه سفید نبود چجوری ستاره میکشیدیم رو برگه ی سیاه؟:)

    آفتاب گردون ها خیلی صافت ما هم کلی داریممممم^*^

    کاکتوس باید بگم تا موقعی که خارش نره تو دستم دوسش دارمD:

    پ.ن:کاکتوسا رو دقیقا کجاشو رنگ کردین؟"-"

    پ.ن2:عکس اولی...پاندا ها با چه اپی افکت اکلیلی گذاشتی روش؟خیلی خوبه^^

    پاسخ:
    ممنان *--*
    عاره راستم میگی خیلی استفاده ها داره و همه چیزو قشنگ تر میکنه (: 
    عاره واقعا XD
    ج.پ.ن: دقیقا خار هایش را که میرود تو دست را رنگین کرده ایم (: 
    ج.پ.ن : فقط و فقط اسنب چت اعظم (((= ... عاره فیلترش خیلی خوبهD: فقط
    ه نمی دونم چرا رو اشیاء میگیره 🤔

    مداد رنگی سفید!...

    به جرئت میتونم بگم این مداد و خودکار سفید تبدیل به یکی ازا عناصر اصلی نقاشی هام شده... اصلا روح میده بهشون*-*

    پاسخ:
    عاره واقعا خیلی نقاشی کشیدن باهاش احساس خوبی داره ... روحم میده موافقم (:

    وای نرسی خیلی قشنگهه*^*

    گرم چیه...جهنمه:/

    الانم که هی برقارو قطع میکنن بیشورا...دیگه می‌پزیم

    کاکتوس...ما یه کاکتوس داشتیم شبیه مغز بود...انقد خوشگل بوداا*--*

    ولی خشک شد:////

    پاسخ:
    اره واقعنم جهنم توصیف خوبیه براش XDD...پ.ن : فک کردم شمال غربی کشور خیر سرش سرده نگو اشتباه میکردم XDD
    امروز دو ساعت کولرو خاموش کردم گفتم استراحت کنه گناه داره 😌 احساس کردم یخچالمون برگشت بهم فحش ناموسی داد :||
    شبیه مغر بود ؟!*----*... جلل خالق!!!...اسم گونه اش چی بوده هیلی دلم میخواد ببینمش *------*
    اخی حیفش همیشه گلهای خوب خشک میشن نم دونم چراع. :(
    قرار امروز ساعت ۷.۵ یادت نره (: 

    نقاشی خیلی کاوااااییییی *0* 

    منم داخل اوتاقم روی میزم یه کاکتوس دارم که به طرز عجیب و خلقه ای بزرگ  شده منم بهش لاک زدم تا رنگی رنگی شه XDD خیلی دوسش دارم 

    پاسخ:
    ممنان ^∆^
    اوووم عاشق کاکتوسم *---*
    دقیقا منم این کارو کردم XDD 
    خخخخ چه رنگی کردی؟  ... من صورتی و نارنجی کردم دوتا از کاکتوسارو ^•^

    نقاشیشــو !:دی 💖

    مشهدی جآن نفسات به امام مهربونی ها نزدیکه مرا دعا کن !

    بنویسی از موفقیت هات🌸🍃

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی