...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

 

زندگی پر از عشق ، دوستی، سلامتی ، شادی ، ارامش و ثروت  داشته باشیم (: 

امیدوارم همه مون طوری زندگی کنیم که حسرتی باقی نمونه (: 

جدیدا خیلی درباره ی مردن فکر کردم گفتم شاید اگه یکم راجبش باهاتون حرف بزنم ذهنم منسجم تر میشه (: و اینکه بد نیست که این حرفا رو تا زنده ام و تیریبون در خدمتمه و شما هم گیرنده هاتون وصله باهم مرور کنیم که بعد ۱۲۰۰ سال اگع عزرائیل سرش خلوت بودو و خدا هم توفیق داد ایشااااالاااا به دیدار حق میشتابیم - بعد یک قرنااااXDDD - اون موقع شاید به حاصل کارامون فکر کنیم (: و این حرفا شاید بعدا تاثیرگذار باشع...

اشتباه نکنید این پست راجب مرگ نیست  بلکه راجب چگونه زیستنه !! 

خب همه مون میدونیم که مرگ بخشی از زندگیه و اینکه به قول خیلی ها «جسم» هیچکس ابدی نیست . اینم هست که باید خودتونو اماده کنید براش ...

البته منظورم از نظر عرفانی نبود منظورم از نظر معرفتی هستش ... ینی دینی اینا به قضیه نگاه نکردم بیشتر دلی بوده :/ 

باید قبل از رفتن - به قول گفتی پرواااز به ملکوت - وجه ی خوبی از خودمان برای مردمان بسازیم عاری فرزندانم (˘⌣˘) 

در هر حال مرگ ما میتونه دلخراش باشه - از نظر فیزیکی نمیگم - ... ما دیدیم همیشه مردم راجب مرده ها خوب میگن و میگن خدابیامزدش - اری دیشب مرحوم به خوابم اومد و مرا در اغوش کشید :// - که البته اون دسته از مردم ممکنه ته دلشون مارو فحش بدن و بگن« اه ... خوب شد مرد!! عفریته:| ... - فک کنم مرحوم عتیقه ای بوده از دوران پارینه سنگیXD -

یا مثلا میتونن علاوه بر اینکه خواب های الکی پلکی برای بقیه تعریف میکنن و از خاطرات صمیمیتشون با مرحوم میگن ... - مرحوم درخواست ویدیو چک در جهت بازدید از این خاطرات را میکند °~°- میتونن علاوه بر اون قمپز هایی که در میکنن ته دلشون برامون تنگ بشه (: 

خیلی ها... مطمئنم اطرافتون بودن ...که خیلی دوستشون داشتید - هنوزم دارین - که الان دیگه نیستن و فوت کردن ولی شما با به یاد اوردن احساس خوبی بهتون دست میده و میگین ای کاش هنوزم بود :) 

روحشون شاد واقعا (: 

که البته از اونجایی که شما خاطرات خوبی از اونا دارین پس قطعا روحشون شاده (⌒.−)

ولی بعضیام هستن که ‌... اه ... هیچی ولشون کن اصلا ... خدابیامرزدشون ... فقط همینو میتونم بگم (: 

*ته دلش ناله و نفرین میکند و به مرحوم فحش میدهد XD*

البته من میدونم نباید پشت سر مرده ها این حرفا رو زد و باید گذشت داشته باشیم نسبت به ادمایی که بهمون بدی میکنن ... ولی ... قبول دارین کار هر کسی نیست ؟ ... واقعا هم کار هر کسی نیست ... یا حداقل کار من یکی !

 

خلاصه برای همه از جمله خودم ارزو میکنم که خوب زندگی کنیم و تاثیر خوبی رو مردم بزاریم ... و خوب و شاد زندگی کنیم .

٭★٭★٭★٭

حالا که سخنان گهربارم تموم شده لطفا به این سوالات صادقانه جواب بدین (: ... میخوام ببینم نظرتون راجب حرفام چیه اگه بنظرت جایی زیاده روی کردم یا بنظرت حرفم درست نیست دلیلشو بهم بگو حتما... :) 

 

1-دوست دارین بعد مرگ تون - بعد یک قرن XD- چجوری ازتون یاد بشه ؟ - دسته ی اول(؛ ... یا دوم :/

 

2-تا حالا کسی تو زندگیتون بوده که نتونستین ببخشینش ؟ ... یا فقط من ادم کینه ای ام !؟ XD

 

3-هوا جدیدا سمت شما چجوریه ؟ - سمت ماع یکم خنک شده ولی هنوزم مثل هوای شمال رطوبت داره...که البته باعث شد پوستم خیلی خوب بشه *-* 

الان از دیشب کرم نزدم و دستام خیلی خوبن پشماااانم .______. ... باورم نمی اید XD

 

پ.ن : میدونم سوال سومیم ربطی به بحث نداره ولی دلم خواست بدونم (。・ω・。)

 

پ.ن ۲: تو پست قبلی خیلی هاتون نظرتونو راجب قالب نگفتین :/ ... بنظر من خوبه و میخوام نگهش دارم نظرتون ؟! ... اگه چشاتونو اذیت میکنه فقط بگین وگرنه خوشگلیش عاااولیه D;

 

پ.ن ۳: ازمونم موفقیت امیز بود ^-^ ... زیست ۷۰٪ داشتم ... دوباره پشمانمممممXDD

البته سایت خاکبرسر خیلی اذیتم کرد هی جوابا میپرید :/ - من البته از همه شون اسکیرین شات داشتم خیالم راحت بود - ولی با این حال تمام خاک پنکن تو سرش که اعصاب همایونی رو خرد میکرد -___- 

 

اینم یک بیت شعر -از سوالای ادبیات- که خیلی به دلم نشست (: 

 

 

 

راستی زین پس یک اهنگ پیشنهادی اخر هر پست میزارم که به احوال پست و منکه نوشتمش مربوطه (: 

اهنگ این پست : I know you were trouble... من میدونستم که تو یک دردسری ! ... 🎼🎧🎸

 

  • نِــرسیاNersia نرگسی(。・ω・。) نرکا (:

نظرات  (۸)

عاره خوبهD:

پاسخ:
((:

دقیقا منم این جمله رو شنیده بودم*--*

و دقیقا منو توصیف می‌کنه

برا ما بعضی وقتا خنک میشه ولی بقیه مواقع گرمه-_-

کرونا...گند زد به همه برنامه هامT-T

ساعت هشت خوبه؟*-*

پاسخ:
چه جولب *--* 
عه باریکلا (:
اره مال ماهم بگیر نگیر داره(:
دخیخا ... گند که به برنامه چه عرض کنم به همه جای من یکی گند زده :|
نه دیگه نگا هشت زوده دارم درس میخونم :| نه تا یازده راحتی ؟ 

نوشته هات خیلی جالبن!

و با همشون موافقم

مشخصه که دوست دارم خوب ازم یاد بشه...ولی خب هرچقدرم واسه بعضیا خوب باشم بعضیا از من بدشون میاد:/

در نتیجه ترجیح میدم واسه خودم زندگی کنم-~-

مطمئنا بوده...نگران نباش تنها نیستیxD

من خیلی کینه ایم:|

حتی اونایی رو که بخشیدم کاراشونو یادم نرفته:/

تقصیر خودم نیست نمیتونم یه نفر رو کامل ببخشم:/

مثل همیشه مزخرف...ولی بعضی از روزا شباش باد میوزه پنجره هارو باز میکنیم کلا خونه خنک میشه*-*

قالبت خیلی خوبه...در عین سادگی بسی خوشمله*-*

این سایتای مزخرف واسه ازمونا...چقد ازشون متنفرم-~-

عه این اهنگ...خواهرم بعضی وقتا می‌زاره منم گوش میدم

من که خیلی دوسش دارمD:

پاسخ:
عاره نمیشه هم زمان نظر مثبت همه رو داشت میفهمم (: 
ابرین ^^ 
عه ... خب خدا رو شکر XD 
اره ب قول فرانکین نمی دونم چی چی * فامیلیش یادم نی XD*میبخشم اما فراموش نمیکنم ((: 
اره شبا هم چندوقته جای ما خنکه (: 
عاری ممنانم *--* 
منم متنفر دارم از ازمون انلاین :/ ... همش تقصیر این کروناعه .____. 
اره اهنگش خیلی معروفه *--* 
راستی من نتم درست شد فردا بیا بچتیم (: 

از خوندن نوشته هات همیشه لذت میبرم این یکی هم که عالی بود و قشنگ^^
من دلم میخواد کسایی که دوسشون دارم دلشون برام تنگ بشه چون من محبتمو زمانی که زنده بودم پاشون ریختم^^
و بقیه مهم نیستن برام هر کار دلشون میخواد بکنن:)
آره خیلی ها بودن که نتونستم ببخشم خیلی هاااااااااااااااااااااااا فک کنم یا من زیادی کینه ایم یا بقیه کینه ای نیستنXD نمیتونم به این فک کنم که ببخشمشون:/هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت
ابریه هوا با چاشنی گرمای سوزاااااااااااااااان
من نظرمو در مورد قالبت گفتم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااXD
آورین آورین همینجوری به تلاشت ادامه بده و امتحاناتو خوب بده^^(وی نفسش از جای گرم استXD)

پاسخ:
هاام ممنانم ^°^ 
عاره ... مطمین باش تو یک جوری هستی که همه دلشون برات تنگ میشه (: 
دقیقا منم همین احساس زیاد کینه ای بودنو دارم XD
چه اب و هوایی!! 
دقیقا مال ماهم این چند روز این جوری بود انگار گذاشتن تو دم کنی :/ 
میدانمممم من منظورم به بقیه بود. 😁🙄
بابا تو اندیشمند قرن ما باش XD 

اه راستش صحبت در باره این موضوع یه جورایی برام سخته منم تفکر مثل آواست دوست ندارم کسی منو بعد مرگش فراموش کنه (:

 

نمیدونم در رابطه با سوال اول چی بگم !! میخوام که یه ادم تاثیر گذاری داخل جامعه باشم و خوب بعضیا به خوبی ازم یاد کنن (:

 

راستش اره بخشیدم ولی بعضیا رو هنوز که هنوزه نمیتونم ببخشم چون از درون نابودم کردن (:

 

اینجای ما هوا دقیقا جوریه که مارمولکا هم نیاز به زد افتاب دارن |:

 

 

پاسخ:
اوهوم ... عاری عاری ... سخت ؟! ... به قول گفتی خریه که در خونه ی همه مون خواهد خوابید =[

1-دقیقا ... موفق باشی 

2- اوهوم (: ... کار سختیه بخشیدن همه کس 

3- اسکاراتون ؟! XD .. نم دونم چرا هر وقت یکی میگه مارمولک دو واژه در ذهنم تداعی میشه یکی اسکار یمی هم کل پسه (( همون مارمولک منتها لهجه نیشابوری))

تنها چیزی که در مورد مرگ *خودم* به نظرم غم انگیزه... اینه که وقتی آخرین کسی که منو یادشه بمیره، دیگه هیچکس نیست که منو یادش باشه و دنیا اینجوریه که انگار من هیچوقت وجود نداشتم(("=...

یه جورایی میترسم از این که فراموش بشم...

 

اهم در مورد سوال اول... من وقتی زنده ام تفکرات بقیه به یه ورمه چه برسه به وقتی که مردم|: واقعا برام مهم نیست بعد از مردنم چی میگن پشتم... من که دیگه آسمانی شدم||||:

 

سوال دوم... نمیدونم والا... بعضی وقتا خودمم نمیدونم یه سریا رو بخشیدم یا نه... ولی خب یه سری بدی هایی که تو حقم شدن تا آخر عمرم یادم نمیره، حالا چه طرفو بخشیده باشم چه نه (((=

 

سوال سوم... اینجا سرده لنتی... سرده من کاموا میپوشم... 

البته از اتاق فرمان اشاره میکنن که من همیشه آدم سرمایی بودم"^"

 

قالبت خیلی قشنگ شده!....

فقط این بدنه یه مقدار چشمو میزنه به نظرم نوشته هاتو بولد کنی یا فونتشونو بزرگتر کنی بهتر میشه^^

پاسخ:
عاره اینم بد دردیه :( ... البته تو میتونی تاثیرگذار تر باشی یک جوری که در یاد ها بمانی (: 

1-درود بر تو ヽ(°◇° )ノ 
2- عاره دقیقا بعضی بدی هارو ببخشی هم یادت نمیره لعنتی :/ ... ولی بعضی خوبی ها متاسفانه از یادمون میره که بنظرم هرچقدم کم باشه نباید بره :))

3- عژب *-*... خاش به حالت ... من از بس رفتم حموم دارم پوست میندازم :|

ممنان ^^ 
والا بولد که خوب نمیشه ولی حتما درشت تر مینویسم :)

وای خیلی مفهومی بود(*゜ー゜*)

نوز تو کفشم با اینکه بار چهارمیه ک خوندمش*-*

هممم من دوست دارم ب شوخی بهم فحش بدن ولی از سر صمیمیت...ته دلشونم دلشون برام تنگ شده باشه -_- البته مشخصه ک فقط دوستان اجازه دارن...یکم مور مورم شد...نکنه من مازوخیستم؟ =.=

 

اه ی سوال در جواب سوال...انیمه زندگی منه...یعنی شخصیتای انیمه ای هم حسابن؟(°ー°〃)چون شخصیتای خیییلییی زیادین ک تا ده تا زندگی بعدمم نمیبخشمشون -_-

 

خیلی بیرون نمیرم نمیدونم ولی گرمه:/

 

 

اه این اهنگو من بعضی وقتا گوش میدم...عاشق دوتا تیکشم...یکی اونجایی ک میگ I knew you were trouble when you walked in یکی هم وقتی میگ Now I'm lying on the cold hard ground...تیلور صداش خیلی خوبه*-*

پاسخ:
چهار بار خوندی ؟*---* 
عاره منم XD ... صد درصد دوستات دلشون تنگ میشه (: 
نم دانم .__. 


شاید...


منظورم بیشتر به ادما بود ولییی اییی خیدااا XDD. اره اوناهم قبولن =))))
 اره اون دهن سرویسای تو انیمه رو یادم نبود !! XD ... من خودم نزدیک شصت نفرو دلم میخواد از ماتحت بگشایم :/ 

نمیخواد برون بری که پنجره رو هم باز کنی گرما میاد تو 

عاره خیلی اهنگ خوبیه *---* منم عاشقشم (: ... تیلور که اصن *----* ... هم ریتم اهنگه هم صدای تیلور هم متن اهنگ ... همه و همه عالین (: 

سلام 

چه سخنان زیبایی و گرانبهایی به به من کلا به مرگ نمی فکرم 

اوم به نظرم ادما 100سالشون هم بشه هنوز جوانند این طرز فکر منه همه جونند کاری به سن نداره که بگن بزرگ شدیم نباید اینطوری و فلان اصلا این طوری نیست 

مطالب مثل همیشه زیباست ممنون 

جواب سوال یک به خوبی 

دو نه نبوده 

سه خدا خیرش بده هوا خیلی گرمه گرم گرم البته هوای بیرون ولی هوای تو خونه مثل عصر یخبندان می مونه 

خونه ما  همیشه کولر روشنه همه هم گرمایی می رن تو کولر می نشینند 

من یخ می زنم می رم بیرون گرمم می شه میام داخل سردم میشه اصلا اوضاعی ها

و بیت شعر زیبا بود با اینکه بعضی از ارایه ها نمی دونستم چیه😄

اوم یادم رفت دفعه قبل بگم قالب عالیه دوسش دارم

خوب خداحافظ

 

پاسخ:
عاره نطریه ی جالبیه (: ... ولی بلاخره که باید بکنیم بریم XD 

1-چه خوب (: ‌... براش تلاش کن پس (: 

2- خب امیدوارم لیستت خالی بمونه (:

3- جای ماهم خیلی گرمه ولی الان چند روزه بارون امده خب شده *-*

برا متنش گفتم ! 
ممنان ^^ 


ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی