...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

 

منکه خسته شدم هر روز هر روز زنگ میزنن راجب مشاور و ازمون و کلاس حرف میزنن باهام :/ 

به گفته ی کی انا باید بهشون فحش بدی و تلفنو روشون قطع کنی!! XD

اما به گفته ی موتی اون بد بخت تلفن چیه گناهی نداره یک سری شماره هر روز بش میدم میگن بزنگ اینا رو :|

حالا اگه هفته ای پنچ شش بار قرعه به نام من میوفته و به من زندگ میزنن و اعصاب منو خرد میکنن و هر دفعه هم یک چیزو میگن مهم نیستااا ... طبق گفته ی موتی باید همون اول خیلی محترمانه بگی :سلام ... نه... ممنون ...نمی خوام ...تمایلی ندارم... خدافس ╮(─▽─)╭

یعنی بخاطر خودم که نه ولی بخاطر ایناهم که شده کنکور قبول شدم خودممممم زنگ میزنم بعشون میگم به خدا قسم من قبول شدم دیگه زنگ نزنین خونه ی ماع پول تلفونتون زیاد میادااا XD

راستیع سلام ملیک ._____.

صبحتونم بخیر و خوشی ((=

اهم از بد بختی های این دوران هرچه بگذریم خاطرات خوش ترند D; 

شاعر اندکی پس از مرگ مغزی :|| 

پیکو فایل نمدونم چه مرگش شده عکس اپلود نمیکنه :||

در هر حال من پستو میزارم بعدا عکساش اومد اومد نیومد دیگع نم دانم از قوه ی تخیلتون استفاده کنید :) 

یک مدت _قبل عید _ تو اوایل دوره کروناوینسین که باعث گشادی همگان شده بود یک جنبشی یکی از بچه ها راه انداخته بود میگفت سحر خیزا بیان تو گروه ساعت هفت صب یک «سلام صبح بخیر من بیدارم بزنن ✌🏻😌 » که البته منم با طرف رودوایسی داشتم شرکت کردم ولی از اونجایی که جغدم و تا ساعت پنج اینا بیدار بود و بعد میخوابیدم دیدم منکه تا خود پنج بیدارم دوساعتم بیشتر :|

هیچی دیگه ساعت هفت سلام صب بخیرمو میدادم بعد میگرفتم میخوابیدم XD

#گشاد_درون_سحر_خیز_بیرون

یک چیز دیگه هم راحب این گشاد درون بگم و خلاص ...

دیروز داشتیم فیلم میدیدیم که مامانم_ از اونجایی که مامانای ایرانی حواسشون به همه ی پدیده های اطراف هست الا خود فیلم:| _ به من گفت نرگس اون بامبوهه هستش گوشه ی حال ...
من : خب•~•
مامانم در حالی که چشاشو ریز کرده بود : فک کنم گلدونش اب نداره 😑
من : والا از این فاصله بدون عینکم سخت میبینم 😑برم از نزدیک مشاهده بنمایم D:
مامانم : بروD:
حالا رفتم نزدیک میبینم نه تنها اب نداره بلکه تار عنکبوت بسته :| ... جالبه که سبز سبز بودن برگاش *--*
مامانم : چن وقته دقیقا ابش ندادی ؟
من : 🙄
مامانم : تو مگه مسئول اب دادن به گلا نیستی ؟؟
بازهم من : 😅
هیچی دیگه ابش دادم تا ته گلدونو پر کردم ... بامبوعه هم نصفشو یک نفس سر کشید و در حالی که نفس نفس میزد گفت : هههععع .ً..خیلی تشنه ام بود ...ههععع ...خدا بزنه به کمرت که یک پیاله ابم از ماع دریغ میکنی :/
حالا مامانم اومده میگه برگاش چقد خاک داره روشون یک دستمال خیس کن تمریز بکش رو برگاش خاکاش برن !
من : یک به یکشون مادر من -ω-
مامانم : یک به یکشون فرزندم
بامبو : الهی بمیرم برات نرقسس😝
من : الهی برگات بریزه که اینقد من اشرف مخلوقات باید حمالی کنم برات :||
بامبو : بابا ااااشرف ... غش نکن دلم رفت (((=
من : خفه شو :|
وقتی دس مال اوردم تا تمیزش کنم اینقد خاک داشت اب خورد بش گل شد :|
هیچی دیگه رفتم یک دس مال دیگه هم اوردم ( ̄ω ̄;)
وقتی کارم تموم شد دستمالو انداختم رو شونم که برم پی کارم مامانم گفت : واستا واستاااا من هنوز یکم خاک میبینم رو اون برگهای بالاش !!
من : اووو تحت تاثیر قرار گرفتم چه چشمای عقابی داری مامان *--*
مامانم BD... ببین اون برگای کوچولوی بالاشو میگمااا
من : اونا هنوز کوچولو ان بزار قشنگ در بیان و متولد شن بعد غسل تمعیدشون میدم( ̄^ ̄)
مامانم اومد جلو و به برگا دست زد و در حالی که با انگشت اشاره و شصتش برگارو میمالید و صدای غیج غیج تمیزی رو می شنید گفت : اووو پسندیدم چه خوب پام کردی ! ... حالا برو بقیه رو هم بساب :)
اهممم ...بقیع = بیست سی تا گلدون که هر کدوم قد جنگل های امازون برگ دارن ://
من : خدایا همین الان منو بخووور. ಥ⌣ಥ
بامبوعه : عررررر اشرف مخلوقاتوووXDDD
من با خشم : خفه شو نکبت اعصاب خرد کن :||

عکس زیر همون نکبت اعصاب خوردکنه... به قیافش نگا نکنید از بیناموسای روزگاره :/ 

راستیع یک عدد سوال داشتم .______.

وقتی ته مکالمه بر میگردین میگین *سس ماست * منظورتون سس سس ماسته یا اقای سس ماستو میگین یا اهنگشو ؟؟

خیلی ذهنمو درگیر کرده تورو خیدا بگین XD

اهم : چقد گرمه این روزا !!... * پنکه رو از lOW به HIGH تغییر داد *
اوهوم : فیلم سینمایی کمدی یا باحال معرفی کنید (: 
اهام اهنگ این پست Chicken,noodle,soup ... از جی هوپ و becky_G (: 

 بلعه و قس الا حاظا «درست نوشتم ؟ XD »

ساعت هفت و چهل دقیقه (: 

صبخ بخیر من بیدارم 😌✌🏻

پیش به سوی صبحااانهههه🍞🍳🥛🥨🥪

  • نِــرسیاNersia نرگسی(。・ω・。) نرکا (:

نظرات  (۱۰)

مشاور-_- اصن نمی‌خام دربارش حرفی بزنم-_-

 

 

بعله بعله مادرای ایرانی که همیشه حماسه آفرینن برای ماهم همینطوره اصلا نگران نباش تنها نیسی:/

ولی من نمد چرا هروقت که مامی گرامی از بنده  کاری میخواد به طرز عجیبی گلاب به روتون دسشوییم می‌گیره0_0

و متاسفانه همه فک می‌کنن می‌خام از زیر کار دربرم:[

البته اینم بگم بعد از انجام عملیات باید اون کار رو انجام بدم و بعضی وقت ها جریمه هم دارمT-Tدر این حد مقرراتی:/

هعی از گل و گیاه یاد کردی دلم واسه گلامون تنگید هق آخه اسباب کشی کردیم ی خونه دیگه و اونارو نیاوردیم البته بازم تو این خونه بسات گل و گیاهو باز کردم ولی هنوز چنان رونقی نداره... و اینم  بگم اکثرشون سبزیجاتن و دو عدد کاکتوس که یکیشون از اون بی خاراس و اون یکی خار داره-_- ینی حرف زدنو تحلیل کردنم تو حلق روکیXD

خاب زیاد حرفیدم و سرتو درد اوردم پوزش می‌خام فقط لپ کلام اینه که امیدوارم ی روز هم من باشم هم تو باشی و بهم بحرفیم و رفع دلتنگی کنیم^^

پاسخ:
اره واقعا :/ 
خخخخخ XDDD 
چرا نیاوردینشون !!! *---* 
گناه دارن ): 
گلها احساساتشون جریحه دار میشه 
از اون بی خارا دوست دارم میشه بوسشون کرد XDD 
امان از کاکتوس خار دار *-*  هر بار خواستم قلمه بگیرم از اینا به
 چوخ رفتم .___.
فعلا که درگیر درس ایناعم ولی باش تو اینستا دایرک پیام میدم هر وقت دیدم انی ((: 

چون همه رفتن تو اینستا و.. =(

پاسخ:
نه بابا همه کلا مردن :||
چون تو اینستا هم کسی نیست :(

بله بله:")

خدا رفتگان شما رعم بیامرزه هقXD

خیلی کار جذابیه خادایی

+یادش بخیر اون موقع ها وبلاگنویسا چقدر زیاد بودن!

پاسخ:
چیه خاااب مگ ؟!؟ ┐( ̄ヮ ̄)┌
من کم حرص نخوردم از بعضی از این رفتگان :(
+ عاری عاری چقد خوب بود *-*  الان خلاء زیادی در نت موج میزنه ((= 
  • мιѕѕηιgнт...яєтυяη :)
  • یاح یاح@_@

     

    دوتا وبت برام باز نمیشد باورت میشه؟>_____<گومن@_@

     

    +

    اخیییییی باشه نمیزنمتXDDDD

     

    هق:") اخی یادش بخیر:")

    (حالا مثلا انگار ده بیست ساله ندیدمتXDDD)

     

    به به نامجون کبیر@_@افنر@_@(اقا فقط من فکر میکنم تو ام وی بوی ویت لاو شبیه عمو اسکروچ شده بود یا بقیه هم همزاد پنداری میکنن؟XDD)

     

    نبابا شوخی میکنم اصن مال دوتامون راحت باش عزیزوم@_@

     

    اااا بابا باکلاسXDDDD میرم بارو خالی میکنما بیپول میشیXDDD(وی بسیار بیجنبه استXDDD)

    پاسخ:
    خنده ی عاقای خرچنگ XD 

    عه !!*۰۰۰۰* حتی بلاگفا ؟؟... چه عجیب همین بلاگفا فقط ادم بود که شاخ شده واسه ماع :|
    اره واقعا ادم فک میکنه یک قرن گذشته XD 
    بلیع از اونجایی که طرفدار رپم و نامجونم خیلی رپر خوبیع دیگع دیگع ((= 
    عمو اسکروچ ؟! XD 
    اره مخصوصا با اون عصاش XD ... نه بابا راست میگی خود خود عمو اسکروچ بود XD 

    عاا میدانم هاانی جهت کل انداختن گفتم ((= 

    برو خالی کن کاهدون از خودتونه XD 

    سلااااااااام

    من دیر امده ام ای ای😀

    بخ بخ تی که نگو ماهم از این چیزا داریم 

    من یک بار مامانم گفت به گل اب ندادی چنان اب دادم بخ بخ برگاش ریخت کچل شد

    هیچی با شرمندگی از گل معذرت خواهی کردم

    مامان منم یک بار گفت دختر مامان منم گفتم بله مامان گفت برو گل برگاش خاک گرفته. با اب  پاش روش خیس کردم دیگه خراب نشد 

    من خراب کاری زیاد می کنم مثال .خاموش کردن لامپ روی کسی که داخل wc و حمام است .ریختن تمام اب های توی یخچال.بقیش بماند..........😓

    اره من اهنگ جی هوپ گوش دادم ولی ناراحت نشید این اهنگش زیاد حال نکردم

    من بیشتر صدای تهیونگ دوست می دارم 

    گومن گومن 

    خوب وقت رفتنه خدااااااااحافظ 

    نرسیا جان

    نرگس جان

    نرکا جان 

    فکر کنم همش گفتم خداحافظ

    💙

     

    پاسخ:
    ارع ولی خاش امدی *000* 
    خاموش کردن لامپ XDDD ... اغلب مامانم این حرکتو رو من میزنه :/ 
    مثلا تو حموم میاد یک چی برداره - انگار نه انگار من اون تو لختم :/ - بعد برقو خاموش میکنه من جیییغغغغغغ ... مامانم عه ببخشید حواسم نبود (≧∇≦)/
    نه بابا چرا من ناراحت بشم مگه من خوندم اهنگو (; 
    خاااب مث ک همه ارمیا جمع BDD
    تهیونگ عالیه *-* 
    یکی از دوستام بایسشههه (((= 
    مرسی بابت کامنت طولانی و پر انرژی (:

    منم گشاد درونم خیلی برونگراست〒▽〒

     

    مامان من ی استراتژی داره اگ نری کمک کنی میگ اخ کمرم درد گرفت دستم آی آی:|بعد اگ نری کار کنی تا اخر عمرت یادشه ک اون موقع کمک ندادی کاراتو نمیکنه بعد از اون اتفاق کوفتی سرما هم ک بخوره بخاطر اون روزه=-=

     

    منم نمیدونم:/

     

    خاک تو گورم با اینک ارمیم گوشش ندادمಥ_ಥ

    پاسخ:
    عه گشاد درونی داری برا خودش یک پا شخصیته BD 
    پ.ن : منم درونگرا ام (: ... البته یک سری چیزای دیگه هم هستم که مهم نی :/ 

    اخخخ ارع مامان منم از این کارا میکنه XD ...مادر ایرانی زنده باد 😅🙋🏻🙏🏻❤😂

    عه ! ... ارزو به دلم مونده یکی بدونه :/ 

    حالا خودتو اذیت نکن برو جوش بده حالشو ببر D;  

    میتونم بگم مشاورا مزخرف ترین افراد روی زمینن:|

    +من یدونه بامبو داشتم به فنا دادمشXD

    +توعم مث من واسه هر پستت یه آهنگ میگی؟ هق چه تفاهمی

    پ ن: تو همون نرسیا قدیمیه ای؟D:

    پاسخ:
    اییی خیدااا حرف دل یک جماعتی رو زدی اکی سان XD.
    + عژب *-* ... خدا بیامرزه (:
    + عاره من جدیدا به این کار رو اوردم :))) ... چه تفاهم شیکی *-* 
    ج.پ.ن : هام ارع البت نمیدونم منظورت دقیقا کیه یا چه تصوری تو ذهنت داری از نرسیای قدیمی ولی بلیع من اونم با اندکی تخلص (: 
  • мιѕѕηιgнт...яєтυяη :)
  • واااااای گریل بیا ارتو بزار رو گلوم ببینم خوابم  یا نه@_____@

     

    کورومی کجااااایی فنت از دست رفففففف اب قند برسووون@___@

     

    نرکا میخواستم دیدمت بزنمت فقط:/ولی الان دلم نمیاد گناه داری@____@

     

    +

     

    واااای ارمی ای؟@___@بایست جیهوووووپهههههه؟(جییییغغغغغغ)

     

    چرا کراشای من کراشای توام هستن؟@___@(وی چاقو را تیز کرده منتظر دفاع از کراشات خود میباشد@_@)

     

    وای خداااااا چیکن نودل سووووپ @~~~~~@

     

    نرکا خدا نکشتت از بس ذوق کردم وبتو دیدم دارم پس میفتم یه اب قند نمیدی به ما؟@___@گناه دالم@___@

    پاسخ:
    باید گریل با اره اش بند بند وجودتو پاره کنه تا باورت بشه منم ؟!  XD 
    به خودت بیا دیگرر (((((= 
    خایلی از دیدنت خشحالم ★000★
    من چه گناهی دارم اخه ؟! :/ ... بچه زدن نداره ( ̄ω ̄;)┐( ̄ヮ ̄)┌
    نرکاع :) ... هق ... من بع یاد تو این واژه رو جز اسامی اصلیم گذاشتم :))
    +
    نه بابا بایسم تو بی تی اس نامجونه ولی خب همه شون جذابن ^^ 
    پ.ن : متاسفانه تیرت خورد به سنگ نایتی دیگه التماسمم بکنی رو کراشات مراش نمیزنم XDD
    بیا برو تو ام با این مل مل های کراشات :/ 
    اونا کراشای منم هستن بتلبیت (¬_¬)ノ

    اری چیکن نودل سوپ ... چیکن نودل سوپ ... چیکن نودل سوپ *-* 
    اب قند نداریم ... ما باکلاس گشته ایم ...BD ... برو از تو بار مارتینی برادار بزن بر بدن به حساب من ╮(─▽─)╭
  • мιѕѕηιgнт...яєтυяη :)
  • نرکااااااااااااااااااااااا

     

    نرکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

     

    نرکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

     

    وجدان گرام:درد مرض اعلام وجود کردی دیگه بسه:/( #دربای محبتXDDD )

     

    وای خداااا لفت د لااااااایف کجا بودیییییی؟میدونی چندماهه نیستی؟:/

     

    هققققققق دلم برات تنگ شده بووود (cry so much )

     

    وووااااای باورم نمیشه بالاخره پیدات کردم@__________@

    پاسخ:
    به چه عجب یکی از قدیمیا رو زیارت کردیم ماع :| 

    منم دلم برات تنگ بود نایت چااان *-*

    رفتم میهن ولی وبتو برام بالا نمیاورد فک کنم از دسترس خارج بود اون موقع ): 

    در عر حال خاشحااالم دوباره دیدمت فرزندم *--* والا من دوران نقاحت داشتم که نبودم یک چندماهی تقریبا میشه گفت از دی برگشتم :) 
    تو خودت کجا بودی به فرضم من خبری نگرفتم ازت تو نباید یک خبر بگیری ببینی زنده ام یا مردم ؟ :( 

    منم شیشم بودم هی زنگ میزدن من فقط الکی پشت گوشی بهش میگفتم آره آره انجام میدم!و حتی نمیفهمیدم میخواد چیکار کنمXD
    XDآخ جررررر خوب من از این اتفاقا برام نیفتادهXD
    مامن منم همینطوره:/ینی مثلا یه کاری براش انجام میدیم حالا بقیه رو انجام بده:/والا بلا مادر من من یه عالمه کار دارم!(مثلا رئیس جمهوره اینقد کار دارهXD)
    من هنو فلسفه سس ماستو نفهمیدم:/
    پنکه دارین شما؟!ما کولر روشنه داریم میپخیم!!
    چیکن نودل سوپ وییییییی دوست داشتنیه چق*-*

    پاسخ:
    عژب XDDD... والا اون قرار نبود کاری بکنه کاراتو باید میکردی XD 
    قشنگ معلومه گوش نمیدادیااا XD 
    ایشالا که بعده ها خواهد افتاد =))) * و کرم وجودم مغزم را گاز زد *
    اخ ارع :/ ... دقیقا منم سرم شلوغه بعضی وقتا یا مثلا دارم میرم دست به اب یک کاری بم میگه که باید زرتی انجامش بدم 0-0
    ( اوووو...بابا حالا میس پرزدنت کجا هستی ؟ XD)
    منم امیدوار بودم بدونی بم بگی `•~•`
    ما صبحا کولر روشنه شبا که خنک تره پنکه ... البته ابن روزا اینقد گرمههه که جفتشون باهم XDD 
    من پنکه رو در یک متریم میزارم ثابت میکنم رو خودم هرکی هم اعتراض کنه میگم من زود تر اومدم :|
    ارههههه لعنتی هم جیهوب خوبه هم بکی جی *---* 

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی