...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

...everyting‌ has changed...

...وبلاگی برای اخرین سال های نوجوانی من...

 

سلام صبحتون بخیر ... داشتم ادبیات سال دهمو میخوندم که فاز معرفتیم زد بالا XD گفتم یک پست بزارم و به شما هم حال خوبمو انتقال بدم (:
اهم برای شروع بحث ...مودتون معمولا چیه ؟ (:
- همون حال و روزتون در اغلب اوقات -
مال من اینه ...
من مست و تو دیوانه مارا که برد خانه صد بار تورا گفتم کم خور دو سه پیمانه ... - مولانا-
عرضم به حظورتون که هر چیز ساده ای تقریبا منو خوشحال میکنه و هر خوشحالی من باعث انرژی بخشیدن به ادمای اطرافه چون هم خوش اخلاق ترم هم طناز تر هم انرژی مثبت بیشتری رو از خودم ساطع میکنم (=
من کلا با عر چیز ساده ای خوشحال میشم دیدن یک گربه تو راه اموزشگاه ، شوخی های بی مزه معلم سر کلاس ، پختن غذای مورد علاقه ام توسط مامانم (: ، لبخند زدن مامانم به من ، شنیدن یک جمله محبت امیز از خانواده و دوستان ، خوردن شکلات ، کشیدن نقاشی ، خواندن شعر ، گوش کردن به اهنگ با ریتم دام بالا دیمبووو XD و خیلی چیزای دیگه ...
توصیم اینکه مغزتونو ، مغز مبارکه تونو ، به شاد شدن با چیزیای کوچیک و ناراحتی با چیزای خیلی بزرگ عادت بدین ! یعنی سعی کنید تو زندگی تحملتونو در برابر مشکلات ببرید بالا و دیر تر ناراحت بشید ولی برای شاد شدن دلیل خاصی احتیاج نداشته باشین (:
این کار هم شما رو خوش اخلاق و خوش مشرب میکنه هم باعث میشه اطرافیان حالشون بهتر بشه و از وجود شما بین خودشون لذت ببرن *-*
اهم ... البته به قول بزرگی با هر شادی که بازگشت ان به غم است ان را شادی مشمر (:
و بازهم به قول بزرگی دیگر روزگار د من کلا از نظر خودم ادم سرخوش و مثبت اندیشی ام که البته معمولا به امثال من کلماتی مثل الکی خوش و خل و دیوونه و خوش خیااااال و ... اطلاع میشه و معمولا بهم میگه چته ؟ ... تو اونجات - میدونین کجا - عروسیه ؟ :||
منکه کلا هیچی نمیگم این جور موقع ها چون چیزی به ذهنم نمیزنه که برای دفاع از خودم ارائه کنم ولی خاااب جواب منم اینکه اگه یک ادم میتونه بی نهایت غر بزنه و گریه کنه و شبانه روز عر زنندی و گریه کردندی و از زندگی متنفر بودندی و بهش نگن چته ؟ (: در صورتی که اتفاقا باید به همین ادم گفت چته !! شاید دلیل ناراحتیش با دل داری دادن شما یکم کمرنگ تر بشه یا کلا احتیاج به شما داشته باشه (: اما میتونن جلوی زبونشونو بگیرن و به ادمی که خوشحال و شادانه هم نگن چته ؟ ادم شاد دلیل نمیخواد اگه دلیلی پشت شادیش هم باشه بخواد بهتون میگه قبل اینکه بپرسید ...اینم در نظر بگیرید شادی که واقعی و از ته دل باشه دلیل نمی خواد ... سعی کنید وقتی یکی خوشحاله ولی شما خیلی خوشحال نیستین بخاطر هر دلیلی حال طرفو نگیرید ! درد و دل باهاش بکنید و مطمئنا اونم تا جایی که بتونه درکتون میکنه ولی حال نگیرید (: حال گرفتن و خراب کردن لحظات خوب زندگی یک نفر و اینکه اونو مث خودتون بی ذوق نسبت به چیزایی که دوست داره بکنید اسمش درد و دل و دوتا دوست نیست !
شاید برگردین بگین تو این دوران کرونا چه دل خوشی دارم ! ولی از دل خوشیم نیست که این پستو میزارم (:
اتفاقا تو این دوران کرونا ادم بیشتر باید شاد باشه - البته نه اینکه بریم ددر و دودور :/ شادی عمقی منظورنه شادی رو با مسافرت رفتن یکی نکنید لطفا🤚 - اگه فک میکنید شاد بودن اونم الان بکار نیاد به چرخه ی زیر دقت کنید :
پدر من پرستاره - قبلا گفتم -اگه من و مامانم حالمون خوب باشه و با حال خوب اونو بفرستیم سرکارش اونم خال خوبشو به همکاراش و مریضا منتقل میکنه و اگه مریضی این وسط در ناامیدی بلوله شاید این حال خوبو بگیره از لحاظ روحی بهتر بشه و امید به زندگیش بیشتر بشه !
جدی میگم روحیه خیلی تو بیمارا تاثیر داره ! برا همینم معمولا به کسایی که سرطان دارن نمیگن سرطان دارن که روحیه شونو نبازن (((=
امیدوارم حرفام تاثیر خودشو گذاشته باشه (: انیدوارم ادمای شادی باشین اونم از نوع عمیقش :) ماچ به کله تون (⌒.−)=★

٭★٭★٭★٭

اهنگ این پست ... اووم نه واستین ... برا این پست شعر مست و دیوانه ی مولوی رو برین بخونید یا خوندنشو گوش بدید (: 

٭نت کنده شاید عکسا نیاد بالاع :|  - دانشمندان ثابت کردن اینترنت کند ادمو پیر میکنه! ... درود بر تو ریش سپید =]

٭ب سوال اول پست جواب بدین 

٭نصیحت نکنید حوصله ندارم (: 

٭عکس زیر نیو ارت منه  اگه تغییری چیزی که بهترش کنه به ذهنتون میاد دریغ نکنید (: 

  • نِــرسیاNersia نرگسی(。・ω・。) نرکا (:

نظرات  (۲)

سلام

نریسا جان خوبی کنکور چطور بود اینجا که همه دادن امید وارم به چیزی که می خوای برسی برات ارزوی موفقیت می کنم 

خوب فقط همین می خواستم بگم

روز خوبی داشته باشی 

خداحافظ

پاسخ:
فرزندم من سال دیگه کنکور میدم نه امسال XD 
مرسی ازت در هر حال ^^ 

منم با چیزای کوچیک خیلی خش حال میشم و ذوق میکنم ولی از طرف دیگ با یچیز کوچیکم خیلی افسرده میشم:/

اون چیزای کوچولویی ک ناراحتم میکنه ممکنه اصلا کسی نفهمه چیه چون واقعا خیلی کوچیک و نامحسوسه=-=ولی تو چیزای بزرگتر تحملم بیشتره:| امیدوارم عادی باشه¬_¬

پاسخ:
عژب :/ 
اره منم بعضی وقتا اینجوری ام .-. 
اوهوم ... یک وقتایی من خیلی زود رنج میشم :( 
زیاد عادی نیس ولی عادی میشه برا اطرافیانت نو پرابلم XD 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی